۱۰ راهکار سئو برای کسب و کارهای کوچک

آنچه در این پست میخوانید

    روش‌های آسانی برای یافتن وبسایت شما توسط بیشتر مشتریان:

    اگر تمام زمان و پول خود را صرف ساختن یک وبسایت زیبا کنید اما نتوانید آن را به مشتریان خود عرضه کنید هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت.

    تا بحال به این فکر کردید که چطور می‌توانید سایت خود را در اقیانوسی از محتوای موجود در اینترنت برجسته و به مخاطب معرفی کنید؟

    جواب:سئو که برای بسیاری از ما آشناست.

    این مکمل سئو برای اکثر انواع کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شما کمک میکند تا سایت خود را در بالاترین جستجوهای گوگل و… به نمایش بگذارید. با ساختن سایت خود به شیوه صحیح و بهینه‌سازی کلمات کلیدی، ترافیک بیشتری برای صفحه بدست می آورید در نتیجه فروش رقم می زنید.

    ۱۰ راهکار برای کمک برای رتبه‌بندی بالاتر در جستجوهای آنلاین:

    ۱. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب

    در زمان جستجوی خدمات یا محصولات شما روی وب، به کلماتی فکر کنید که مشتریان شما احتمالاً استفاده می‌کنند.بنابراین؛یک لیست شامل ۲۰ تا ۵۰ کلمه کلیدی بسازید، سپس با استفاده از ابزار گوگل می توانید اعتبارسنجی کنید در نتیجه کلمات کلیدی انتخاب شده توسط شما به طور مرتب در جستجوهای آنلاین استفاده می‌شوند.این امر به شما کمک می‌کند تا صفحات وب سایتتان در جستجوهای پیشنهاد شده توسط مشتریان، رتبه بالاتری بگیرد.

    ۲. تمرکز بر ارائه‌های منحصر به فرد

    به خاطر داشته باشید که شما در رقابت با شرکت‌های دیگر برای جلب توجه و برجسته شدن در جستجوهای وب برای صنعت خود، به دنبال کلماتی باشید که شما را از دیگر بازار های مشابه متمایز کند، در واقع منحصر به برند شما باشند.

    ۳. جلب توجه با کلمات کلیدی

    اگر شما فقط کلمات کلیدی را به صورت تکراری در سراسر محتوای خود پخش کنید، خطر بیان غلط معنایی و املایی و مهم تر از آن اذیت کردن خوانندگان را برای خود به وجود می اورید، بنابراین برای جلب توجه مخاطبان زیاده روی نکنید.اولویت شما باید ساختن متن شفاف و آسان برای خواندن باشد.

    ۴. لینک‌ها را به وب‌سایت خود اضافه کنید

    هر چه بیشتر سایت‌ها لینک‌های مربوط وب‌سایت شما را پخش کنند، در جستجوها به رتبه بالاتری خواهید رسید. پس از صاحبان سایت‌های مرتبط پیشنهاد کنید تا لینک شما را در سایت خود قرار دهند و شما نیز در مقابل همین کار را برای آنها انجام دهید.

    نکته:بر روی کیفیت لینک‌ها تمرکز کنید. یک لینک از یک اتاق بازرگانی یا یک وب‌سایت دانشگاه به سایت شما بیشتر کمک می‌کند نسبت به چند لینک از وبلاگ‌های مبهم.

    ۵. محتوایتان را با کیفیت بالا منتشرکنید

    ماموریت اصلی موتورهای جستجو کمک به مردم برای پیدا کردن پاسخ سوالاتشان است. بنابراین بهترین استراتژی شما برای به دست آوردن ترافیک زیاد، ایجاد محتوای جذاب است – مقالات، ویدیوها و عکس‌ها – که اطلاعات با کیفیتی به خوانندگان خود ارائه می‌دهند. همچنین مطمئن شوید که محتوای خود را به طور مرتب به روز رسانی می کنید تا همچنان مرتبط باقی بماند.

    ۶. رسانه‌های اجتماعی

    رسانه‌های اجتماعی در استراتژی سئو بهترین همکار شماست؛ زیرا مردم از پلتفرم‌ رسانه‌های اجتماعی به عنوان موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

    همچنین پروفایل رسانه‌های اجتماعی شرکت شما هنگام جستجو یا اصطلاحات مرتبط نیز در نتایج جستجو دارای رتبه بالاییست.

    ۷. مطمئن شوید وب‌سایت شما با کاربران سازگار است

    یک وب سایت ساده و آسان برای مرور داشته باشید و مطمئن شوید که برای بازدید کنندگان به طور موقت

    روشن است که شما چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می‌دهید؟

    سرعت وب‌سایت نیز برای سئو مهم است زیرا کندی سرعت سایت در آمار بازدیدکنندگان تاثیر منفی میگذارد.

    در نهایت، وب‌سایت شما باید برای پلتفرم‌های موبایل بهینه شده باشد.

    ۸. اندازه‌گیری نتایج

    ابزارهای رایگان و ارزان مثل Moz، SpyFu.com، SEMRush.com و Google Analytics، اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد سئو وب سایت شما ارائه خواهند داد همچنین در مورد بازدیدکنندگان شما، چگونگی پیدا کردن وب سایت،(موتورهای جستجو، وب سایت دارای حوزه مرجع و غیره)، مکان جغرافیایی آن‌ها و مدت زمانی که در هر صفحه باقی می‌مانند اطلاعات بیشتری خواهند داد.

    ۹. صبور باشید

    از روز اول نتایج را نظارت کنید، اما انتظار نتایج سریع

    را نداشته باشید. به طور معمول رسیدن به رتبه های قابل توجه در موتورهای جستجو چند ماه زمان می‌برد.

    همچنین به خاطر داشته باشید که سئو همیشه در حال تغییر است. آنچه که امروز کار می‌کند، ممکن است در دو یا سه سال آینده کار نکند. به کار خود ادامه دهید وسعی کنید نسبت به آخرین تغییرات بروز باشید.

    ۱۰. اهداف بالا را هدف قرار دهید

    یک موقعیت خوب به معنی ظاهر شدن در دو صفحه اول نتایج جستجو است. گذشته از صفحه سوم، تقریبا هیچ کسی صفحه شما را نخواهد دید. بنابراین به اهداف بالا می‌رسید!

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

    وب سایت سریع: راهنمای ساده برای بارگذاری رعدآسا

    آنچه در این پست میخوانید در دنیای دیجیتال امروزی، سرعت وب سایت برای حضور آنلاین موفق بسیار مهم است. صفحات…

    بیشتر بخوانید

    فتح رتبه اول گوگل: راهنمای جامع برای موفقیت در سئو

    آنچه در این پست میخوانید رونمایی از عملکرد داخلی گوگل برای درک سئو، بررسی تاریخچه و تکامل گوگل ضروری است….

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *